Mgr. Barbora Bučková

Bakalářská práce

Lesní pedagogika jako nástroj marketingové propagace

Forest pedagogy: an instrument of marketing promotion
Anotace:
Předmětem mé bakalářské práce „Lesní pedagogika jako nástroj marketingové propagace“ je rozbor možností použití lesní pedagogiky jako nástroje marketingové komunikace a její porovnání s ostatními nástroji. První část mé práce je zaměřena na popis teoretických východisek. Charakterizuji v ní tento marketingový nástroj včetně podmínek jeho použití. V druhé části navrhuji použití tohoto nástroje v rámci …více
Abstract:
The aim of the submitted thesis: “Forest pedagogy: an instrument of marketing promotion is to analyze the use of forest pedagogy as an instrument of marketing promotion and its comparison with other instruments. The first part of my work focuses on the description of the theoretical bases. We characterize this instrument and conditions for its use. In the second part We propose the use of this instrument …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 9. 2009
  • Vedoucí: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Eva Štěpánková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství