Mgr. Barbora Bučková

Bachelor's thesis

Lesní pedagogika jako nástroj marketingové propagace

Forest pedagogy: an instrument of marketing promotion
Abstract:
Předmětem mé bakalářské práce „Lesní pedagogika jako nástroj marketingové propagace“ je rozbor možností použití lesní pedagogiky jako nástroje marketingové komunikace a její porovnání s ostatními nástroji. První část mé práce je zaměřena na popis teoretických východisek. Charakterizuji v ní tento marketingový nástroj včetně podmínek jeho použití. V druhé části navrhuji použití tohoto nástroje v rámci …more
Abstract:
The aim of the submitted thesis: “Forest pedagogy: an instrument of marketing promotion is to analyze the use of forest pedagogy as an instrument of marketing promotion and its comparison with other instruments. The first part of my work focuses on the description of the theoretical bases. We characterize this instrument and conditions for its use. In the second part We propose the use of this instrument …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 6. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 9. 2009
  • Supervisor: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
  • Reader: Ing. Eva Štěpánková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta