Bc. Barbora Hochmannová

Bakalářská práce

Návrh a vyhodnocení efektivity marketingové kampaně pomocí nástrojů IMK

Proposal and the evaluation of effectiveness of the marketing campaign using tools IMC
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje tématu integrované marketingové komunikace s primárním zaměřením na oblast online marketingu. Obsažená teoretická východiska dávají základ pro praktickou část, kterou je vytvoření marketingové kampaně na základě stanovených marketingových cílů zkoumaného subjektu. Tím je nová, rychle se rozvíjející Start-upová společnost „The Prostor“, která se zaměřuje na zprostředkování …více
Abstract:
The thesis deals with the topic of integrated marketing communication with the primary focus on online marketing. The theoretical basis gives a starting point for the practical part, which is a marketing campaign based on marketing objects of examined subject. The subject of the examination is a new, fast-growing Start-up company called „The Prostor“, which focuses on mediation of short-term lease …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2018
  • Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Oponent: Ing. Miloslav Vaňák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní