Mystery shopping - realizace konkrétního projektu – Tereza Woznicová
Tereza Woznicová
Bachelor's thesis
Mystery shopping - realizace konkrétního projektu
Mystery Shopping- project for a specific company
Abstract:
V mé bakalářské práci jsem si stanovila dva cíle. Prvním cílem bylo seznámit čtenáře s ne tak tolik známým marketingovým výzkumem zvaným Mystery shopping. Vysvětlit čtenářům jaké jsou metody Mystery Shoppingu, jaký je cíl tohoto šetření, kdo tento výzkum provádí a za jakých podmínek. Objasnit etické zásady, které musí splňovat každý, kdo tuto metodu používá a celkově vyzdvihnout tuto metodu jako velice …moreAbstract:
In my bachelor thesis I set two aims. My first one was to inform the readers with not so well-known marketing research called Mystery Shopping. Also, the methods of Mystery Shopping are explained as well as the goal of this research, who the researcher is and on what conditions it is done. The ethical principles, which must be met by everyone who uses such method, are also described. Generally, this …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2021
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/t9wyb/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2021
- Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Reader: Ing. Jaroslav Šulc, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Mystery shopping jako metoda ověřování kvality služeb
Karolína Herbstová -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Tereza Janouchova -
Mystery Shopping jako metoda hodnocení kvality poskytovaných služeb
Kristýna PLATOVSKÁ -
Úloha výzkumu trhu v marketingové strategii a systému informací - specificky metoda Mystery shopping
Richard Unruh -
Mystery shopping - realizace konkrétního projektu
Martin Kulich -
Využití metody Mystery Shopping při hodnocení služeb banky
Tereza Kvášová -
Hodnocení kvality služeb vybraného mobilního operátora pomocí metody Mystery Shopping
Richard Ramisch -
Porovnání konkurenčních obchodů metodou mystery shoppingu
Lenka STOKLASOVÁ