Mystery shopping - realizace konkrétního projektu – Tereza Woznicová
Tereza Woznicová
Bakalářská práce
Mystery shopping - realizace konkrétního projektu
Mystery Shopping- project for a specific company
Anotace:
V mé bakalářské práci jsem si stanovila dva cíle. Prvním cílem bylo seznámit čtenáře s ne tak tolik známým marketingovým výzkumem zvaným Mystery shopping. Vysvětlit čtenářům jaké jsou metody Mystery Shoppingu, jaký je cíl tohoto šetření, kdo tento výzkum provádí a za jakých podmínek. Objasnit etické zásady, které musí splňovat každý, kdo tuto metodu používá a celkově vyzdvihnout tuto metodu jako velice …víceAbstract:
In my bachelor thesis I set two aims. My first one was to inform the readers with not so well-known marketing research called Mystery Shopping. Also, the methods of Mystery Shopping are explained as well as the goal of this research, who the researcher is and on what conditions it is done. The ethical principles, which must be met by everyone who uses such method, are also described. Generally, this …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/t9wyb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2021
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: Ing. Jaroslav Šulc, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Mystery shopping jako metoda ověřování kvality služeb
Karolína Herbstová -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Tereza Janouchova -
Mystery Shopping jako metoda hodnocení kvality poskytovaných služeb
Kristýna PLATOVSKÁ -
Úloha výzkumu trhu v marketingové strategii a systému informací - specificky metoda Mystery shopping
Richard Unruh -
Mystery shopping - realizace konkrétního projektu
Martin Kulich -
Využití metody Mystery Shopping při hodnocení služeb banky
Tereza Kvášová -
Hodnocení kvality služeb vybraného mobilního operátora pomocí metody Mystery Shopping
Richard Ramisch -
Porovnání konkurenčních obchodů metodou mystery shoppingu
Lenka STOKLASOVÁ