Vývojové trendy a inovační činnosti vybrané maloobchodní sítě – Bc. Martin Flek
Bc. Martin Flek
Master's thesis
Vývojové trendy a inovační činnosti vybrané maloobchodní sítě
Developmental trends and innovation activities of selected retail company
Developmental trends and innovation activities of selected retail company
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na společnost ŠKODA Ireland, resp. působení její maloobchodní sítě na irském trhu s automobily. V první části jsou na základě rešerše domácí i zahraniční literatury vymezena teoretická východiska zaměřená především na pojmy spojené s obchodem, maloobchodem a inovacemi. Hlavním cílem práce bylo poskytnout ucelený přehled o dosavadním vývoji a budoucích trendech vybrané společnosti …moreAbstract:
The master's thesis is focused on company, ŠKODA Ireland, and the operation of its retail network in the Irish automotive market. Theoretical parts are based on the research of domestic and foreign literature and they are primarily dedicated to trade, retail and innovations. The main purpose of the thesis was to provide a comprehensive overview of the recent development and future trends of the selected …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 12. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Petra Matějovská, Ph.D., MBA
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Flek, Martin. Vývojové trendy a inovační činnosti vybrané maloobchodní sítě. Liberec, 2017. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Administration
Theses on a related topic
-
The Effect of Rebranding and Modification of Luxury Brand’s Storytelling on Brand Image
Eva Materlínová -
Faktory ovlivňující prodej automobilů Škoda na irském trhu
Tomáš Hodan -
Cenový průzkum automobilového trhu v České republice v segmentu vozidel SUV.
Tomáš Janda -
Výběr vhodného automobilu ze segmentu luxusních elektrických SUV modelů
Pascal Schöbel -
Problematika měření SUV u pacientů při 18F-FDG PET/CT vyšetřeních
Eliška SZEWIECZKOVÁ -
Segmentace modelů ve Škoda Auto a.s. a vyčlenění elektromobility v rámci segmentu A-SUV
Libor Suchý -
Volba vhodného modelu automobilu kategorie SUV pro vybranou skupinu zákazníků
Václav Volf -
Měření změny výškové polohy těžiště u vozidel SUV vlivem zatížení
Antonín Caha
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights