Vývojové trendy a inovační činnosti vybrané maloobchodní sítě – Bc. Martin Flek
Bc. Martin Flek
Diplomová práce
Vývojové trendy a inovační činnosti vybrané maloobchodní sítě
Developmental trends and innovation activities of selected retail company
Developmental trends and innovation activities of selected retail company
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na společnost ŠKODA Ireland, resp. působení její maloobchodní sítě na irském trhu s automobily. V první části jsou na základě rešerše domácí i zahraniční literatury vymezena teoretická východiska zaměřená především na pojmy spojené s obchodem, maloobchodem a inovacemi. Hlavním cílem práce bylo poskytnout ucelený přehled o dosavadním vývoji a budoucích trendech vybrané společnosti …víceAbstract:
The master's thesis is focused on company, ŠKODA Ireland, and the operation of its retail network in the Irish automotive market. Theoretical parts are based on the research of domestic and foreign literature and they are primarily dedicated to trade, retail and innovations. The main purpose of the thesis was to provide a comprehensive overview of the recent development and future trends of the selected …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 12. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petra Matějovská, Ph.D., MBA
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Flek, Martin. Vývojové trendy a inovační činnosti vybrané maloobchodní sítě. Liberec, 2017. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
The Effect of Rebranding and Modification of Luxury Brand’s Storytelling on Brand Image
Eva Materlínová -
Faktory ovlivňující prodej automobilů Škoda na irském trhu
Tomáš Hodan -
Cenový průzkum automobilového trhu v České republice v segmentu vozidel SUV.
Tomáš Janda -
Výběr vhodného automobilu ze segmentu luxusních elektrických SUV modelů
Pascal Schöbel -
Problematika měření SUV u pacientů při 18F-FDG PET/CT vyšetřeních
Eliška SZEWIECZKOVÁ -
Volba vhodného modelu automobilu kategorie SUV pro vybranou skupinu zákazníků
Václav Volf -
Segmentace modelů ve Škoda Auto a.s. a vyčlenění elektromobility v rámci segmentu A-SUV
Libor Suchý -
Měření změny výškové polohy těžiště u vozidel SUV vlivem zatížení
Antonín Caha
Název
Vložil
Vloženo
Práva