Analýza firemní kultury nadnárodní společnosti Pfizer, spol. s.r.o. – Bc. Tereza Bartůňková
Bc. Tereza Bartůňková
Master's thesis
Analýza firemní kultury nadnárodní společnosti Pfizer, spol. s.r.o.
Analysis of the corporate culture in the multinational company Pfizer, spol. s.r.o.
Abstract:
Předmětem diplomové práce je analýza firemní kultury nadnárodní farmaceutické firmy s dceřinou pobočkou v České republice. Úvod teoretické části je věnován obecným aspektům a charakteristikám firemní kultury, jejím modelům a determinantům. Následující kapitoly definují firemní identitu a etiku a upozorňují na její důležitost. Pátá kapitola vymezuje téma národní kultury, která je důvodem kulturních …moreAbstract:
The Subject of my Diploma theses is an analysis of intercompany culture of the international pharmaceutical company which also operates on the local market in Czech Republic. The theoretical part of the theses is focused on the common aspects and characteristics of the intercompany culture itself as well as culture models and determiners. Following chapters define the intercompany identity and ethics …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/bepah/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2018
- Supervisor: PhDr. Marek Matějka
- Reader: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BARTŮŇKOVÁ, Tereza. \textit{Analýza firemní kultury nadnárodní společnosti Pfizer, spol. s.r.o.}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2018. Available from: https://theses.cz/id/lm0sbc/. [citováno 2024-04-23]
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová -
Určení hlavních parametrů komunikace a následná analýza úrovně komunikace v procesu řízení
Kateřina Hemzová -
Interní komunikace rostoucího podniku
Marek Lenhard -
Interní komunikace z pohledu Generace Z a její ICT podpora
Natália Háncsics -
Návrh optimalizace interní komunikace ve vybrané společnosti
Patočka Patočka -
Corporate culture of multinational companies
Marek Šulc -
COVID-19's Effect on Corporate Culture
Gerardo Ruben Lafebre -
Analýza vlivu podnikové kultury na rozhodování a rozvoj firmy Lafarge
Tereza Sečkárová