Montessori pedagogika v Základní a Mateřské škole Lomnice se zaměřením na výuku českého jazyka a literatury – Bc. Lenka PŘIDALOVÁ
Bc. Lenka PŘIDALOVÁ
Diplomová práce
Montessori pedagogika v Základní a Mateřské škole Lomnice se zaměřením na výuku českého jazyka a literatury
Vocabulary of multileveled school's children
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na Montessori pedagogiku, její principy a uplatňování při výuce v Základní a Mateřské škole Lomnice. Prezentuje metody, jakými Montessori systém přistupuje k naplňování RVP a klade si za cíl zjistit, do jaké míry Montessori přístup spolu s dalšími faktory ovlivňují znalosti a dovednosti žáků ve vzdělávacím oboru Český jazyk a literatura.Abstract:
Our thesis focuses on principles of Montessori education and its application in teaching at the Elementary School and the Kindergarten in Lomnice. It describes how the Montessori system approaches the fullfillment of FEP and aims to find out how the Montessori method of education and other factors influences knowledge and skills of children in Czech Language and Literature.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Kamil Kopecký, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PŘIDALOVÁ, Lenka. \textit{Montessori pedagogika v Základní a Mateřské škole Lomnice se zaměřením na výuku českého jazyka a literatury}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/lm1jo5/.
Jak správně citovat práci
PŘIDALOVÁ, Lenka. Montessori pedagogika v Základní a Mateřské škole Lomnice se zaměřením na výuku českého jazyka a literatury. Olomouc, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství českého jazyka pro 2. stupeň základních škol a učitelství výchovy ke zdraví pro 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Význam pomůcek při edukaci žáků se specifickými poruchami učení ve druhém ročníku Montessori školy ve výuce českého jazyka
Radka Karpíšková -
Didaktické prostředky ve výuce českého jazyka v Montessori škole
Anna Šteindlerová -
Teaching English as a second language at a Montessori school
Marie Šimková -
Montessori pedagogika a současná škola
Veronika Šírová -
Didactic activities reflecting Montessori principles in teaching and learning English vocabulary with the focus on learners' activation
Tereza Broulíková -
Návrh výuky slohu pro 7. ročník ZŠ v souladu s RVP ZV
Iva Babincová -
Výuka slohu na 2.stupni ZŠ
Radka HUBÁČKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva