Analýza silných a slabých stránek prodejní činnosti společnosti TESCO Stores ČR a.s. – Ing. Petr Hausdorf
Ing. Petr Hausdorf
Bachelor's thesis
Analýza silných a slabých stránek prodejní činnosti společnosti TESCO Stores ČR a.s.
Strength and weakness analysis of sales activities of TESCO Stores CZ a.s.
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu silných a slabých stránek společnosti Tesco Stores ČR a.s. Jedná se o jednu z nejvýznamnějších nadnárodních firem na českém trhu obchodních řetězců. Společnost se zabývá prodejem potravinářského a nepotravinářského sortimentu a dalších doplňkových služeb spojených s předmětem podnikání. Cílem bakalářské práce je zjistit silné a slabé stránky společnosti Tesco …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the Strenghts and Weaknesses analysis of Tesco Stores CZ a.s.. Tesco Stores CZ a.s. is a branch of multinational company Tesco PLC. The company sells foodstaff and non-food assortments including other special services. The aim of this bachelor thesis is to find strenghts a weaknesses of Tesco Stores CZ a.s. on the basis of survey and suggest solutions to increase sales …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2009
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/hifal/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2009
- Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
- Reader: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HAUSDORF, Petr. \textit{Analýza silných a slabých stránek prodejní činnosti společnosti TESCO Stores ČR a.s.}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2009. Available from: https://theses.cz/id/lm24pm/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Enhancing Customer Loyalty with Private Label Brands – Factors Influencing Success in the Health and Beauty Retail Industry
Charlotte Segebarth -
Antecedents of successful private label business in the Czech retail environment
Iuliia Trofimchuk -
On-line marketing vybraného podniku
Filip Špacír -
Marketing sdílené ekonomiky v ubytovacích službách
Vojtěch Žižka -
SWOT analýza podniku
Petra Kopečná -
Swot Analýza
Eliška Francánová