Pedagogická a další odborná činnost učitele na malotřídní škole – Michaela TYLOVÁ
Michaela TYLOVÁ
Diplomová práce
Pedagogická a další odborná činnost učitele na malotřídní škole
Educational and other professional activities teachers at multigrade school
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na to, jak učitelé na malotřídních školách naplňují profesní požadavky, které jsou kladeny na učitele primární školy. Teoretická část se věnuje historickému vývoji učitelského vzdělávání, charakteristice malotřídních škol a osobnosti učitele a jeho kompetencím. V praktické části je prezentováno výzkumné šetření monitorující znalosti, dovednosti a kompetence, které využívají …víceAbstract:
This diploma thesis focuses on how teachers in small schools meet the professional requirements that are placed on primary school teachers. The theoretical part deals with the historical development of teacher education, the characteristics of the small schools and the personality of the teacher and his competencies. In the practical part is presented a research survey monitoring the knowledge, skills …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Dominika Provázková Stolinská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TYLOVÁ, Michaela. Pedagogická a další odborná činnost učitele na malotřídní škole. Olomouc, 2018. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
VÝTVARNÁ VÝCHOVA V PODMÍNKÁCH MALOTŘÍDNÍ ŠKOLY (Krkonošská základní a mateřská škola Vítkovice)
Kateřina PŠENIČKOVÁ -
Přístupy učitelů primární školy ve výuce anglického jazyka v malotřídní a plnoorganizované škole
Zuzana KADULOVÁ -
Pojetí vzdělávání na málotřídní škole
Miroslava Kadeřábková -
Primární vzdělávání na malotřídní škole
Alena STAVOVČÍKOVÁ -
Komparace klimatu třídy v malotřídní a plnotřídní základní škole
Iveta Červíková -
Začínající učitel na střední škole: Kdy se učitel začne cítit učitelem?
Jana Nevtípilová -
Učitel výchovy k občanství na 2. stupni ZŠ a nižším stupni gymnázia jako třídní učitel
Lucie LOSOVÁ -
Videoreflexe jako součást profesní přípravy budoucích učitelů v programu Učitel naživo
Ivo Rozmahel
Název
Vložil
Vloženo
Práva