Bc. Michal Vinkler

Diplomová práce

Využití pohybového snímače Kinect ve virtuální realitě

Usage of Kinect Motion Sensor in Virtual Reality
Anotace:
Pohybový senzor Microsoft Kinect pro Xbox 360 je zcela novým prvkem na poli přirozené interakce člověka s počítačem. Za pomoci různých typů senzorů dokáže zaznamenávat obraz, zvuk a vzdálenost jednotlivých objektů ve scéně a na základě těchto informací je schopen detekovat pohyby, identifikovat postavy a jejich obličeje, rozpoznat hlasové příkazy a gesta. Hlavním účelem této práce je prakticky ověřit …více
Abstract:
The Microsoft Kinect motion sensor represents a completely new approach in the field of human-computer natural interaction. Using various sensors it records image, sound and computes distance for every object in the scene. Based on the processed data, Kinect detects movements, identifies faces and recognizes speech and gestures of users, allowing them to play games using only their own bodies as controls …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 6. 2012
  • Vedoucí: Mgr. Jiří Chmelík, Ph.D.
  • Oponent: prof. Ing. Jiří Sochor, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky