Viktar MAKURYN
Diplomová práce
INTERAKTIVNÍ PROJEKT
INTERACTIVE PROJECT
Anotace:
Tématem práce je kontrast fyzického světa s digitálním. Výsledným dílem je interaktivní instalace skládající se z ovládacího zařízení (neobvyklého gamepadu) a digitálního prostředí (počítačové hry, kterou lze ovládat tímto gamepadem). V této práci jsem chtěl dát hráči příležitost co nejintenzivněji zažít napětí mezi hmotou a digitální formou.Abstract:
The theme of work is the contrast between the physical world and the digital one. The purpose of the work is to make it possible to experience the tension between matter and digital form as intensely as possible. The final artwork is an interactive installation consisting of a control device (a specific gamepad) and a digital environment (a computer game that can be controlled with this gamepad). This …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: MgA. Jan Morávek
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MAKURYN, Viktar. INTERAKTIVNÍ PROJEKT. Plzeň, 2021. diplomová práce (MgA.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta designu a umění Ladislava Sutnara
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta designu a umění Ladislava SutnaraVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta designu a umění Ladislava SutnaraMagisterský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Intermediální tvorba, specializace Intermédia
Práce na příbuzné téma
-
Interaktivní instalace
Aliaksandra Laurova -
Multimediální instalace
Juraj Kotian -
Vizuální instalace
Veronika Nováková -
Hry v prostředí Unreal Engine
Anna Krajčírová -
Tvorba projektů pro výuku programování v prostředí Unreal Engine 4
Dominik PACLT -
Ověřování výukových materiálů pro výuku informatického myšlení v prostředí Unreal Engine 4
Dominik PACLT -
Možnosti počítačem řízených charakterů v prostředí Unreal Engine
Josef Kotlář -
Vizualizace informačního modelu liniové stavby v herním prostředí Unreal Engine
Filip Paruza