Bc. Jiří Viktora

Bakalářská práce

Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu

Promoting and increasing business competitiveness through communication mix tools
Anotace:
Cílem práce je ověření účinnosti nástrojů marketingové komunikace společnosti Iveco Czech Republic, a.s, a návrh doporučení pro oslovení potencionálních zákazníků. Práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou. Teoretická část obsahuje východiska o marketingové komunikaci a analýzu marketingové komunikace společnosti. Praktická část pak obsahuje dotazníkové šetření zjišťující povědomí o …více
Abstract:
The objective of the work is to check the effectiveness of marketing communication tools of the company Iveco Ctech Republic, a.s., and to propose recommendations for addressing potential customers. The work is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part contains the basis of marketing communication and analysis of marketing communication of the company. The practical part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2020
  • Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Oponent: doc. Radim Valenčík, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace