Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu – Bc. Jiří Viktora
Bc. Jiří Viktora
Bakalářská práce
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Promoting and increasing business competitiveness through communication mix tools
Anotace:
Cílem práce je ověření účinnosti nástrojů marketingové komunikace společnosti Iveco Czech Republic, a.s, a návrh doporučení pro oslovení potencionálních zákazníků. Práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou. Teoretická část obsahuje východiska o marketingové komunikaci a analýzu marketingové komunikace společnosti. Praktická část pak obsahuje dotazníkové šetření zjišťující povědomí o …víceAbstract:
The objective of the work is to check the effectiveness of marketing communication tools of the company Iveco Ctech Republic, a.s., and to propose recommendations for addressing potential customers. The work is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part contains the basis of marketing communication and analysis of marketing communication of the company. The practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/s4qu8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2020
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: doc. Radim Valenčík, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv marketingové komunikace na konkurenceschopnost firmy Včelco, spol. s r. o.
Jakub Neřád -
Moderní marketingová komunikace podniku
Miroslav Nováček -
Marketingová komunikace a její vliv na konkurenceschopnost malých a středních firem.
Lenka JAKUBKOVÁ -
Návrh Online marketingové komunikace pro vybranou firmu
Tomáš Dvořák -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Jiří Máška -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Aneta Tetíková -
Digitální marketingová komunikace ve vybraném podniku
Tereza Trávníčková -
Moderní aplikace marketingové komunikace v podnikové praxi
Kristýna Svobodová