Bc. Jiří Viktora

Bachelor's thesis

Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu

Promoting and increasing business competitiveness through communication mix tools
Abstract:
Cílem práce je ověření účinnosti nástrojů marketingové komunikace společnosti Iveco Czech Republic, a.s, a návrh doporučení pro oslovení potencionálních zákazníků. Práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou. Teoretická část obsahuje východiska o marketingové komunikaci a analýzu marketingové komunikace společnosti. Praktická část pak obsahuje dotazníkové šetření zjišťující povědomí o …more
Abstract:
The objective of the work is to check the effectiveness of marketing communication tools of the company Iveco Ctech Republic, a.s., and to propose recommendations for addressing potential customers. The work is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part contains the basis of marketing communication and analysis of marketing communication of the company. The practical part …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 6. 2020
  • Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Reader: doc. Radim Valenčík, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní