Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu – Bc. Jiří Viktora
Bc. Jiří Viktora
Bachelor's thesis
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Promoting and increasing business competitiveness through communication mix tools
Abstract:
Cílem práce je ověření účinnosti nástrojů marketingové komunikace společnosti Iveco Czech Republic, a.s, a návrh doporučení pro oslovení potencionálních zákazníků. Práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou. Teoretická část obsahuje východiska o marketingové komunikaci a analýzu marketingové komunikace společnosti. Praktická část pak obsahuje dotazníkové šetření zjišťující povědomí o …moreAbstract:
The objective of the work is to check the effectiveness of marketing communication tools of the company Iveco Ctech Republic, a.s., and to propose recommendations for addressing potential customers. The work is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part contains the basis of marketing communication and analysis of marketing communication of the company. The practical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/s4qu8/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 6. 2020
- Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Reader: doc. Radim Valenčík, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VIKTORA, Jiří. \textit{Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2020. Available from: https://theses.cz/id/lmgm38/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Vliv marketingové komunikace na konkurenceschopnost firmy Včelco, spol. s r. o.
Jakub Neřád -
Moderní marketingová komunikace podniku
Miroslav Nováček -
Marketingová komunikace a její vliv na konkurenceschopnost malých a středních firem.
Lenka JAKUBKOVÁ -
Návrh Online marketingové komunikace pro vybranou firmu
Tomáš Dvořák -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Aneta Tetíková -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Jiří Máška -
Digitální marketingová komunikace ve vybraném podniku
Tereza Trávníčková -
Moderní aplikace marketingové komunikace v podnikové praxi
Kristýna Svobodová