Mehrsprachigkeit an der Grundschule: Deutsch nach Englisch – Bc. Eliška Zahirová
Bc. Eliška Zahirová
Bachelor's thesis
Mehrsprachigkeit an der Grundschule: Deutsch nach Englisch
Multilingualism in primary school: German after english
Abstract:
Bachelor's thesis "Multilingualism at Elementary School: German after English" is focused on German as the second foreign language after the first one, that being English not only in the Czech Republic, but throughout the European Union. This thesis is trying to find the answers to questions whether students are motivated enough to start studying a second language after English or whether they think …viacAbstract:
Bakalářská práce „Mnohojazyčnost na základní škole: Němčina po angličtině“ je zaměřena na němčinu jako druhý cizí jazyk po jazyku prvním, kterým se v poslední době stává angličtina a to nejen v České republice, ale i v celé Evropské unii. Tato práce hledá odpovědi na otázky, zda jsou žáci dostatečně motivováni k tomu, aby se po angličtině začali učit druhý cizí jazyk nebo jestli si myslí, že jim vystačí …viacKľúčové slová
Mnohojazyčnost jazyková politika Evropská unie cizojazyčné učení anglický jazyk německý jazyk terciární jazyky základní škola motivace příbuznost multilingualism language policy European Union foreign language studies English language German language tertiary languages elementary school motivation relation
Jazyk práce: German
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/h2c6e/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2013
- Vedúci: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Specialization in Education / Teacher Training in Foreign Languages - German Language
Práce na příbuzné téma
-
Výuka angličtiny na základní škole a jazyková politika českého státu
Veronika Lukešová -
Pronunciation of English by Non-native Speakers
Tadeáš Tichý -
Analysis of Learner-Learner Interaction in English as a Foreign Language Teaching
Juliana Kráľová -
Sign Language Interpreters in Postsecondary Education
Irena Kučerová -
Autonomous Learning at Universities and Its Influence on Language Learning Strategies and Metacognition
Lenka Zouhar Ludvíková -
Strategie učení se cizímu jazyku u nevidomých studentů anglického jazyka jako cizího jazyka
Ivana Hovořáková -
Deutschunterricht aus der Sicht von Schülern und Schülerinnen an einer ausgewählten Schule an der österreichischen Grenze
Lucie Suchánková -
Jazykové vzdělávání pedagogických pracovníků v rámci DVPP se zaměřením na anglický jazyk v základní škole s rozšířenou výukou jazyků
Michal Mareš