Mezigenerační vliv na spotřebitelské chování – Zuzana Tomečková
Zuzana Tomečková
Bachelor's thesis
Mezigenerační vliv na spotřebitelské chování
Intergenerational Influence on Consumer Behavior
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá mezigeneračním vlivem v rámci spotřebitelského chování mezi generacemi X a Y. Cílem je zjistit, jakým způsobem a do jaké míry ovlivňují rodiče z generace X mladé dospělé z generace Y, a naopak ve spotřebitelském chování. Teoretická část vymezuje pojmy jako spotřebitelské a nákupní chování, vysvětluje roli rodiny v procesu socializace spotřebitele a popisuje specifika generací …moreAbstract:
This bachelor's thesis deals with the intergenerational influence within consumer behavior between generations X and Y. The aim is to find out how and to what extent parents from generation X influence young adults from generation Y and vice versa in consumer behavior. The theoretical part defines concepts such as consumer and shopping behavior, it explains the role of family in the process of consumer …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2021
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Tomečková, Zuzana. Mezigenerační vliv na spotřebitelské chování. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Spotřebitelské chování vybrané národnosti v cestovním ruchu při návštěvě ČR
Pavla Janošková -
Spotřebitelské chování v kontextu společenské odpovědnosti podniku
Lucie Železná -
Spotřebitelské chování rezidentů ČR v rámci cestovního ruchu v Brně
Filip Vedral -
Udržitelné balení a chování spotřebitelů
Jana Gregarová -
Spotřebitelské chování v segmentu kosmetických produktů
Kateřina Bernatíková -
Spotřebitelské chování zákaznic v segmentu kosmetických produktů
Anna Kudláčková -
Vliv Covidu- 19 na marketingovou komunikaci a spotřebitelské chování v segmentu luxusních značek
Ekaterina Čistova -
Vliv mimoškolní environmentální výchovy dětí na jejich rodiče: výzkum mezigeneračního učení
Klára Veselá