Tereza FORMÁNKOVÁ

Bakalářská práce

Využití nástrojů marketingového mixu vybrané firmy na B2B a B2C trzích

The use of marketing instruments in a chosen company in B2B and B2C markets
Anotace:
Předložená bakalářská práce pojednává o konkrétních nástrojích marketingového mixu malé kamenické firmy Inkasta s.r.o. a o jejich rozdílném využití na trzích B2B a B2C. První část práce obsahuje teoretický úvod k problematice marketingového mixu a základní charakteristiku B2B a B2C trhu. Dále se práce věnuje analýze samotné firmy Inkasta, a to zejména tomu, jaké marketingové nástroje a v jaké míře …více
Abstract:
This bachelor thesis is focused on particular instruments of marketing mix of a small stonemason's company called Inkasta s.r.o. and on the different use of these tools on B2B and B2C market. The first part provides the theoretical introduction to marketing mix and to B2B and B2C market. The next part presents the chosen company and analyzes it´s use of tools of marketing mix on both target markets …více
 

Klíčová slova

marketingový mix B2B trh B2C trh
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 8. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA

Citační záznam

Jak správně citovat práci

FORMÁNKOVÁ, Tereza. Využití nástrojů marketingového mixu vybrané firmy na B2B a B2C trzích. Plzeň, 2013. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností