Bilingvní žáci České školy bez hranic Londýn: Jazykové strategie a sebe-vnímání – Veronika Jaklová
Veronika Jaklová
Master's thesis
Bilingvní žáci České školy bez hranic Londýn: Jazykové strategie a sebe-vnímání
Bilingual Pupils of the Czech School without Borders London: Language Strategies and Self-identity
Anotácia:
Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část práce je zaměřena na uvedení do problematiky bilingvismu, vymezuje termín bilingvismus a představuje další pojmy s ním spojené. Následně se práce věnuje typologii bilingvismu a uvádí metody bilingvní výchovy a faktory ovlivňující bilingvní situaci jedince. Rovněž je zde představen projekt České školy bez hranic.Praktická …viacAbstract:
This diploma thesis is divided into two parts – theoretical and practical. The theoretical part deals with the phenomenon of bilingualism, it defines the term bilingualism and it introduces other terms connected with it. The types of bilingualism, the methods of bilingual education and upbringing are mentioned in the thesis as well as the factors which can influence a bilingual individual´s language …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 6. 2019
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM6031
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2019
- Vedúci: Mgr. Olga Vraštilová, M.A., Ph.D.
- Oponent: Mgr. Pavla Machová, M.A., Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 14. 9. 2019 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství pro střední školy - český jazyk a literatura, Učitelství pro 2. stupeň ZŠ - anglický jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
Názov
Vložil
Vložené
Práva