Marketingová komunikační kampaň firmy Hunat na posílení povědomí o produktu Crystal Touch na českém trhu – Veronika Brixi
Veronika Brixi
Diplomová práce
Marketingová komunikační kampaň firmy Hunat na posílení povědomí o produktu Crystal Touch na českém trhu
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BRIXI, Veronika. \textit{Marketingová komunikační kampaň firmy Hunat na posílení povědomí o produktu Crystal Touch na českém trhu}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/lmr1gw/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Vysoká škola ekonomie a managmentu
Magisterský studijní program:
Magisterské programy (Ing.)
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Název
Vložil
Vloženo
Práva