Alternativní formy intervence pro podporu seberflexe u žáků s poruchami emocí a chování – Bc. Lenka Fabianová
Bc. Lenka Fabianová
Master's thesis
Alternativní formy intervence pro podporu seberflexe u žáků s poruchami emocí a chování
Alternative forms of intervention for support of the self-reflection in the pupils with emotional and behavioural difficulties
Abstract:
Diplomová práce se zabývá žáky s poruchama emocí a chování. Zkoumá vývoj jejich sebereflexe za podpory cvičení Jógy.Abstract:
Diploma thesis deals with pupils with emotional and behavioural difficulties. It examines the evolution of their self-reflection with the support of Yoga practise.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2010
Identifier:
https://is.muni.cz/th/kdhqz/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 5. 2010
- Supervisor: PhDr. Jaroslav Řezáč, CSc.
- Reader: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FABIANOVÁ, Lenka. \textit{Alternativní formy intervence pro podporu seberflexe u žáků s poruchami emocí a chování}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2010. Available from: https://theses.cz/id/lmtrwb/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Jógová a zdravotní cvičení pro předškolní děti s nadváhou a obezitou
Aneta Výrostová -
Jóga ve školní a mimoškolní tělesné výchově pro druhý stupeň základních škol
Michaela Grundová -
Inkulturace jógy do evropské kultury a reflexe jejího vlivu na psychickou a fyzickou kondici
Pavla Holšán -
Práce s žáky s poruchou autistického spektra v alternativních školách
Kristýna Ševčíková -
Analýza podmínek vzdělávání žáka s PAS a s komorbidními poruchami na 2. stupni běžné základní školy
Markéta Krčmářová -
Pohled pedagogů s různou délkou praxe na výchovu a vzdělávání žáka s Apergerovým syndromem
Erika Zikmundová -
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Role výtvarné tvorby v kompenzaci a reedukaci jedinců s problémy a poruchami chování a emocí
Lucie Hájková