Alternativní formy intervence pro podporu seberflexe u žáků s poruchami emocí a chování – Bc. Lenka Fabianová
Bc. Lenka Fabianová
Diplomová práce
Alternativní formy intervence pro podporu seberflexe u žáků s poruchami emocí a chování
Alternative forms of intervention for support of the self-reflection in the pupils with emotional and behavioural difficulties
Anotace:
Diplomová práce se zabývá žáky s poruchama emocí a chování. Zkoumá vývoj jejich sebereflexe za podpory cvičení Jógy.Abstract:
Diploma thesis deals with pupils with emotional and behavioural difficulties. It examines the evolution of their self-reflection with the support of Yoga practise.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/kdhqz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 5. 2010
- Vedoucí: PhDr. Jaroslav Řezáč, CSc.
- Oponent: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Jógová a zdravotní cvičení pro předškolní děti s nadváhou a obezitou
Aneta Výrostová -
Jóga ve školní a mimoškolní tělesné výchově pro druhý stupeň základních škol
Michaela Grundová -
Inkulturace jógy do evropské kultury a reflexe jejího vlivu na psychickou a fyzickou kondici
Pavla Holšán -
Práce s žáky s poruchou autistického spektra v alternativních školách
Kristýna Ševčíková -
Analýza podmínek vzdělávání žáka s PAS a s komorbidními poruchami na 2. stupni běžné základní školy
Markéta Krčmářová -
Pohled pedagogů s různou délkou praxe na výchovu a vzdělávání žáka s Apergerovým syndromem
Erika Zikmundová -
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Role výtvarné tvorby v kompenzaci a reedukaci jedinců s problémy a poruchami chování a emocí
Lucie Hájková