Bc. Zbyněk Římal

Master's thesis

Problematika volebního chování a politický marketing

Political Behavior and Political Marketing
Anotácia:
Diplomová práce dokazuje, že účinný politický marketing nelze realizovat bez dobré znalosti volebního chování. Význam politického marketingu je prezentován na příkladu hnutí ANO v parlamentních volbách v roce 2013. Faktory ovlivňující volební chování měly vliv na strategii celé předvolební kampaně i na využití jednotlivých nástrojů politického marketingu. Parlamentní volby v roce 2013 se staly přelomovým …viac
Abstract:
This diploma thesis focuses to show that effective political marketing can not be realized without good knowledge of electoral behavior. In the analytical part of the thesis, this statement is presented on the example of the political party "Movement ANO" and parliamentary elections in 2013. Next to this main aim the author thinks about the hypothesis, that parliamentary elections in 2013 have become …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2018
  • Vedúci: PhDr. Petra Anýžová, Ph.D.
  • Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní