Petr NEUŽIL

Bachelor's thesis

Javascriptové a PHP frameworky a knihovny jako pomocník při tvorbě webů s rozšířenými funkcemi

Javascript and PHP frameworks and classes for easier creation of web sites with advanced functionalities
Abstract:
Práce se zabývá PHP a Javascriptovými frameworky a knihovnami. Součástí je ucelený přehled těchto nástrojů, který usnadňuje orientaci v dostupných nástrojích. Vybraná společná kritéria pro všechny nástroje vytvářejí základní porovnání. V práci jsou blíže představeny vybrané frameworky a knihovny. Na příkladech je ilustrováno řešení konkrétních problémů a díky tomu si čtenář může udělat obrázek o složitosti …more
Abstract:
The thesis deals with PHP and Javascript frameworks and libraries. An integrated overview of these tools, which facilitates moving around by using accessible tools, is a part of it. Chosen criteria, that are in common for all tools, create basic comparisons. Chosen frameworks and libraries are further introduced in this thesis. Illustrations of specific solutions to problems are shown in examples and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2016
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Tomáš Jakeš, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

NEUŽIL, Petr. Javascriptové a PHP frameworky a knihovny jako pomocník při tvorbě webů s rozšířenými funkcemi. Plzeň, 2016. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

University of West Bohemia

Faculty of Education

Bachelor programme / field:
Natural Science Studies / Information Technologies in Education