Bc. Alena Samková
Diplomová práce
Marketing cílený na děti
Marketing targeted to children
Anotace:
Téma mé diplomové práce bylo „Marketing cílený na děti“ a mým cílem bylo zjistit, jaké marketingové procesy používá mnou vybraná instituce IKEA, a jakými komunikačními prostředky a aktivitami disponuje k oslovení stálých a budoucích zákazníků, převážně dětí. Hlavním úkolem bylo zjistit, zda jsou používané marketingové postupy účinné, zda je využívá k pochopení a komunikování se spotřebiteli.Abstract:
The topic of my thesis was „Marketing targeted at children" and my aim was to find out what process IKEA is using, and what means of communication and activities to address the current and future customers, mostly children. The main task was to determine whether their marketing procedures are effective, and whether they are used to understand and communicate with consumers.Klíčová slova
Děti z psychologického hlediska Děti a nákupy Marketing cílený na děti Marketingový mix Nákupní chování Reklama Rozhodovací procesy. Advertising Decision-making processes Children from a psychological perspective Children and shopping Marketing targets at children Marketing mix Purchase behaviour.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fdbpc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Martina Sedláková
- Oponent: Ing. Jindřich Říha
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Continuity in teaching English to children from an English kindergarten transitioning into a primary school
Kristina Psotová -
Strategie přístupu k problémovému zákazníkovi z psychologického hlediska na základě typologie problémových zákazníků
Barbora Ančincová -
K některým problémům smrti a sebevraždy z filozofického a psychologického hlediska
Alice TIEFENBACHOVÁ -
Průběh a účinnost reklamní kampaně z psychologického hlediska
Filip Červinka -
Průběh a účinnost reklamní kampaně z psychologického hlediska
Veronika Kadečková -
Průběh a účinnost destinačního marketingu z psychologického hlediska
Pavel Koloc -
Průběh a účinnost reklamní kampaně z psychologického hlediska
Kateřina Šauerová -
Průběh a účinnost reklamní kampaně z psychologického hlediska
Renata Chaloupská