Bc. Alena Samková

Diplomová práce

Marketing cílený na děti

Marketing targeted to children
Anotace:
Téma mé diplomové práce bylo „Marketing cílený na děti“ a mým cílem bylo zjistit, jaké marketingové procesy používá mnou vybraná instituce IKEA, a jakými komunikačními prostředky a aktivitami disponuje k oslovení stálých a budoucích zákazníků, převážně dětí. Hlavním úkolem bylo zjistit, zda jsou používané marketingové postupy účinné, zda je využívá k pochopení a komunikování se spotřebiteli.
Abstract:
The topic of my thesis was „Marketing targeted at children" and my aim was to find out what process IKEA is using, and what means of communication and activities to address the current and future customers, mostly children. The main task was to determine whether their marketing procedures are effective, and whether they are used to understand and communicate with consumers.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Martina Sedláková
  • Oponent: Ing. Jindřich Říha

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní