Bc. Jaroslav Hornig

Master's thesis

Marketingová komunikace Sportovního centra v Jilemnici

Marketing communications Sports centre Jilemnice
Abstract:
Všeobecný rozvoj a vznik nových sportovních zařízení a celkové rozšíření nabídky služeb v oblasti sportu představuje pro jejich majitele a provozovatele stále větší nutnost provádět efektivní marketingovou komunikaci směrem ke stávajícím i potencionálním novým zákazníkům. Má diplomová práce je zaměřena na současný stav marketingové komunikace Sportovního centra v Jilemnici, které spravuje městská sportovní …more
Abstract:
General development and the emergence of new sports facilities and the overall expansion of service offerings in sport is for their owners and operators increasingly need to implement an effective marketing communication with existing and potential new customers. My thesis is focused on the current state of marketing communications in Sports Centre Jilemnice, which manages the city sports and physical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2012
  • Supervisor: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Reader: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní