Bc. Jaroslav Hornig

Diplomová práce

Marketingová komunikace Sportovního centra v Jilemnici

Marketing communications Sports centre Jilemnice
Anotace:
Všeobecný rozvoj a vznik nových sportovních zařízení a celkové rozšíření nabídky služeb v oblasti sportu představuje pro jejich majitele a provozovatele stále větší nutnost provádět efektivní marketingovou komunikaci směrem ke stávajícím i potencionálním novým zákazníkům. Má diplomová práce je zaměřena na současný stav marketingové komunikace Sportovního centra v Jilemnici, které spravuje městská sportovní …více
Abstract:
General development and the emergence of new sports facilities and the overall expansion of service offerings in sport is for their owners and operators increasingly need to implement an effective marketing communication with existing and potential new customers. My thesis is focused on the current state of marketing communications in Sports Centre Jilemnice, which manages the city sports and physical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2012
  • Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Oponent: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace