Vytváření základů čtenářské gramotnosti u dětí předškolního věku – Daniela ROUBALOVÁ
Daniela ROUBALOVÁ
Bachelor's thesis
Vytváření základů čtenářské gramotnosti u dětí předškolního věku
Development of basic reading literacy among preschool children
Abstract:
Práce se zaměřuje na problematiku rozvíjení čtenářské pregramotnosti. Zabývá se faktory ovlivňující rozvíjení čtenářské pregramotnosti a nabízí aktivity a metody k jejímu rozvíjení v mateřské škole. V mateřské škole má učitelka zásadní roli, druhá část práce tedy popisuje průzkum, jehož cílem bylo zjistit, zda učitelku při rozvíjení čtenářské pregramotnosti ovlivňuje úroveň dosaženého vzdělání, délka …moreAbstract:
The thesis focuses on developing pre-literacy skills in preschool children. The first part describes factors affecting developing pre-literacy and offers activities and methods for its development in nursery school. The teacher has a crucial role for developing pre-literacy skills, so the second part describes the survey, which aimed to determine whether a teacher is influenced by the level of education …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 1. 2016
Accessible from:: 5. 1. 2016
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jarmila Španihelová
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ROUBALOVÁ, Daniela. Vytváření základů čtenářské gramotnosti u dětí předškolního věku. Ostrava, 2016. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.1.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 5. 1. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / Teaching at Pre-School Level
Theses on a related topic
-
Výukové aplikace ve výuce elementárního čtení a psaní očima rodičů a učitelů
Eva Straková -
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá -
Role školního poradenského pracoviště na 1. stupni ZŠ při odstraňování nedostatků v oblasti elementárního čtení a psaní v prvním a druhém ročníku
Lucie Kaděrová -
Metodika 3A při analýze spolupráce ve výuce čtení a psaní ve 2. ročníku ZŠ
Klára Zatloukalová -
Didaktické hry a pomůcky ve výuce elementárního čtení a psaní u žáků se specifickými poruchami učení
Jana Šustáčková -
Metody a formy práce využívané ve výuce čtení a psaní v první a druhé třídě základní školy.
Petra HADRAVOVÁ -
Návrh metodického materiálu k výuce vybraných témat z genetiky ve výchově ke zdraví
Michal Horký -
Vztah žáků prvních ročníků středních škol v Přerově ke kritickému myšlení a hodnocení informačních zdrojů
Petr KONEČNÝ