Vytváření základů čtenářské gramotnosti u dětí předškolního věku – Daniela ROUBALOVÁ
Daniela ROUBALOVÁ
Bachelor's thesis
Vytváření základů čtenářské gramotnosti u dětí předškolního věku
Development of basic reading literacy among preschool children
Anotácia:
Práce se zaměřuje na problematiku rozvíjení čtenářské pregramotnosti. Zabývá se faktory ovlivňující rozvíjení čtenářské pregramotnosti a nabízí aktivity a metody k jejímu rozvíjení v mateřské škole. V mateřské škole má učitelka zásadní roli, druhá část práce tedy popisuje průzkum, jehož cílem bylo zjistit, zda učitelku při rozvíjení čtenářské pregramotnosti ovlivňuje úroveň dosaženého vzdělání, délka …viacAbstract:
The thesis focuses on developing pre-literacy skills in preschool children. The first part describes factors affecting developing pre-literacy and offers activities and methods for its development in nursery school. The teacher has a crucial role for developing pre-literacy skills, so the second part describes the survey, which aimed to determine whether a teacher is influenced by the level of education …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2016
Zverejniť od: 5. 1. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Jarmila Španihelová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ROUBALOVÁ, Daniela. Vytváření základů čtenářské gramotnosti u dětí předškolního věku. Ostrava, 2016. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.1.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 1. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / odbor:
Specialization - Pedagogy / Teaching at Pre-School Level
Práce na příbuzné téma
-
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá -
Výukové aplikace ve výuce elementárního čtení a psaní očima rodičů a učitelů
Eva Straková -
Role školního poradenského pracoviště na 1. stupni ZŠ při odstraňování nedostatků v oblasti elementárního čtení a psaní v prvním a druhém ročníku
Lucie Kaděrová -
Metodika 3A při analýze spolupráce ve výuce čtení a psaní ve 2. ročníku ZŠ
Klára Zatloukalová -
Didaktické hry a pomůcky ve výuce elementárního čtení a psaní u žáků se specifickými poruchami učení
Jana Šustáčková -
Metody a formy práce využívané ve výuce čtení a psaní v první a druhé třídě základní školy.
Petra HADRAVOVÁ -
Návrh metodického materiálu k výuce vybraných témat z genetiky ve výchově ke zdraví
Michal Horký -
Vztah žáků prvních ročníků středních škol v Přerově ke kritickému myšlení a hodnocení informačních zdrojů
Petr KONEČNÝ