Monika Dvorská

Bakalářská práce

Prognóza vývoje on-line marketingu

On-line marketing forecast
Anotace:
Práce je věnována nejnovějším trendům v online marketingu a prognóze jeho dalšího vývoje. Je rozdělena na tři části, přičemž první část práce popisuje jednotlivé typy tradičních reklamních médií a hodnotí jejich klady a zápory. Zaměřuje se však také na metody, se kterými se dnes obvykle setkáváme ve světě online technologií. Druhá část práce již analyzuje nové směry v oblasti online marketingu, nastiňuje …více
Abstract:
This document deals with new on-line marketing developments and their forecast. It is divided into three parts, whereas the first one describes particular types of traditional advertisement media and assess their pro-and-con. It focuses also on methods that we are meet with in the on-line world technologies. The second part analyses new on-line marketing developments, outlines the ways and means that …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 1. 2009
  • Vedoucí: Bohumír Štědroň
  • Oponent: Jan Procházka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/10379

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management