Prognóza vývoje on-line marketingu – Monika Dvorská
Monika Dvorská
Bakalářská práce
Prognóza vývoje on-line marketingu
On-line marketing forecast
Anotace:
Práce je věnována nejnovějším trendům v online marketingu a prognóze jeho dalšího vývoje. Je rozdělena na tři části, přičemž první část práce popisuje jednotlivé typy tradičních reklamních médií a hodnotí jejich klady a zápory. Zaměřuje se však také na metody, se kterými se dnes obvykle setkáváme ve světě online technologií. Druhá část práce již analyzuje nové směry v oblasti online marketingu, nastiňuje …víceAbstract:
This document deals with new on-line marketing developments and their forecast. It is divided into three parts, whereas the first one describes particular types of traditional advertisement media and assess their pro-and-con. It focuses also on methods that we are meet with in the on-line world technologies. The second part analyses new on-line marketing developments, outlines the ways and means that …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/10379
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 1. 2009
- Vedoucí: Bohumír Štědroň
- Oponent: Jan Procházka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/10379
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
The Internet Marketing Strategy of an On-line Retailer
Jakub KOUŘIL -
Efektivní uplatnění PPC systémů v on-line marketingu
Jakub Štefanec -
Efektivní uplatnění PPC systémů v on-line marketingu
Kristýna Svobodová -
On-line marketingová komunikační strategie
Vendula Wiedermannova -
Internet a marketingová komunikace "On-line versus print"
Vít Fiala -
On-line marketing hokejového klubu HC ČSOB Pojišťovna Pardubice, a.s.
Iveta Sixtová -
On-line marketing firmy SoftGate, s.r.o.
Jan Horák -
Zefektivnění on-line marketingových nástrojů konkrétní instituce
Edita Koňárková