Monika Paračková

Bakalářská práce

Pozitívny body image v reklame a jeho vplyv na mladé ženy

Pozitivní body image v reklamě a jeho vliv na mladé ženy
Anotace:
Tématem této práce je "Pozitivní body image v reklamě a jeho vliv na mladé ženy". Cílem této práce je zjistit zda reklamní kampaně zaměřené na pozitivní body image napomáhají zvýšení sebevědomí a pozitivnímu vnímání vlastního těla u adolescentek od 13-19 a mladých žen od 20-30 narozdíl od reklam propagujícími negativní body image žen. A rovněž zjištění případného zájmu o zvýšení množství body pozitivních …více
Abstract:
The topic of this bachelor thesis is „Positive body image in advertising and its impact on young women“. The aim of this work is to find out whether ad campaigns focusing on positive body image help to increase self-confidence and positive perception of body of adolescents from 13-19 and young women from 20-30 compare to advertising promoting negative body image in women. And, at the same time, ascertaining …více
Abstract:
Témou tejto bakalárskej práce je „Pozitívny body image v reklame a jeho vplyv na mladé ženy“. Cieľom tejto práce je zistiť či reklamné kampane zamerané na pozitívny body image napomáhajú zvýšeniu sebavedomia a pozitívnemu vnímaniu vlastného tela u adolescentiek od 13-19 a mladých žien od 20-30 v porovnaní s reklamami body negatívne propagujúcimi ženy. A zároveň zistenie prípadného záujmu o zvýšenie …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 11. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 5. 2018
  • Vedoucí: Oldřich Vávra
  • Oponent: Marcela Zamazalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73457

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management