Online marketing a jeho aplikace ve společnosti PPI – protipožární dveře s.r.o. – Jakub Zörkler
Jakub Zörkler
Bakalářská práce
Online marketing a jeho aplikace ve společnosti PPI – protipožární dveře s.r.o.
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je návrh online komunikační kampaně pro společnost PPI – protipožární dveře s.r.o., která vyrábí, kromě jiných produktů, ojedinělé proti-požární dveře s provětráváním. Na základě analýzy pilotního projektu online rekla-my a popisu dosavadní online komunikace, byl sestaven tří fázový online komuni-kační plán, využívající ucelený soubor online komunikačních prostředků. Za …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to design an online communication campaign for the company PPI – protipožární dveře s.r.o., which produces, among other products, unique fire-proof doors with ventilation. Based on the analysis of a pilot online ad-vertising project and a description of existing online communication, a three-phase online communication plan was developed using a comprehensive set of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2017
Identifikátor:
http://theses.cz/id/lnvp7v/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2017
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZÖRKLER, Jakub. \textit{Online marketing a jeho aplikace ve společnosti PPI – protipožární dveře s.r.o.}. Online. Bakalářská práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/lnvp7v/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Práce na příbuzné téma
-
Návrh online komunikační kampaně autoservisu BM motors s.r.o.
Scarlett Kutilová -
Zaváděcí online marketingová komunikační kampaň vybraného podniku
Andrea Bachmanová -
Návrh online komunikační kampaně pro začínající firmu Be Second
Aneta Kwaczková -
Návrh online komunikační kampaně pro Oční centrum Pilečkovi
Barbora Závětová -
Návrh online marketingové komunikační kampaně společnosti EGGER s.r.o.
Eva Rotreklová -
Příprava online marketingové komunikační strategie vybrané firmy působící na polském B2C trhu.
Tomáš Wolf -
Komunikační online kampaň na sociálních sítích
Klára Kůtková -
Online marketingová komunikace pro vybraný podnik
Minh Tri Duong