The Influence of Generative Artificial Intelligence (AI) on Buying Intentions – Ing. Francis Olufisayo Oyelami
Ing. Francis Olufisayo Oyelami
Diplomová práce
The Influence of Generative Artificial Intelligence (AI) on Buying Intentions
The Influence of Generative Artificial Intelligence (AI) on Buying Intentions
Anotace:
Studie zkoumá vliv generativní umělé inteligence (AI) na nákupní záměry zákazníků a zdůrazňuje její roli v marketingu, přizpůsobení a rozhodovacích procesech. Nástroje umělé inteligence jako ChatGPT, Gemini, chatboti a tvůrci obsahu používají složité algoritmy k poskytování personalizovaných zážitků, zvyšují důvěru a zapojení. Studie zdůrazňuje psychologické a behaviorální faktory ovlivňující závislost …víceAbstract:
The study explores the influence of generative artificial intelligence (AI) on customer buying intentions, highlighting its role in marketing, customization, and decision-making processes. AI tools like ChatGPT, Gemini, chatbots and content creators use complex algorithms to provide personalized experiences, increasing trust and engagement. The study highlights psychological and behavioral factors …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 1. 2025
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/k3h1j/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2025
- Vedoucí: Ing. Dušan Mladenovič, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Business Management / Business Management