Bc. Eva BLAŽKOVÁ

Diplomová práce

Projekt účinné formy marketingové komunikace v oblasti trhu informačních systémů

The project of the effective form of marketing communication on the market of information systems
Anotace:
Tato diplomová práce pojednává o specifičnosti marketingové komunikace firem působících na trhu informačních systémů a na průmyslovém trhu obecně. V analytické části je ve stručnosti popisován a hodnocen současný stav marketingové komunikace firmy KARAT Software a.s.,dále byly provedny dotazníková šetření zaměřené na firmy působící na tomto trhu a zákazníky analyzované firmy. Na základě výsledků těchto …více
Abstract:
In my master thesis, there are described the essential uniques of marketing communication on the information systems market and on the industrial market generally. In the analytical part, I have briefly introduced the company, described and evaluated the current state of Karat Software promotion. I am proposing the project for marketing communication improvement (realisation improvement of telemarketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2007
Zveřejnit od: 4. 5. 2007
Identifikátor: 5985

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2007

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BLAŽKOVÁ, Eva. Projekt účinné formy marketingové komunikace v oblasti trhu informačních systémů. Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 04. 05. 2007

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 4. 5. 2007 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing