Projekt účinné formy marketingové komunikace v oblasti trhu informačních systémů – Bc. Eva BLAŽKOVÁ
Bc. Eva BLAŽKOVÁ
Master's thesis
Projekt účinné formy marketingové komunikace v oblasti trhu informačních systémů
The project of the effective form of marketing communication on the market of information systems
Abstract:
Tato diplomová práce pojednává o specifičnosti marketingové komunikace firem působících na trhu informačních systémů a na průmyslovém trhu obecně. V analytické části je ve stručnosti popisován a hodnocen současný stav marketingové komunikace firmy KARAT Software a.s.,dále byly provedny dotazníková šetření zaměřené na firmy působící na tomto trhu a zákazníky analyzované firmy. Na základě výsledků těchto …moreAbstract:
In my master thesis, there are described the essential uniques of marketing communication on the information systems market and on the industrial market generally. In the analytical part, I have briefly introduced the company, described and evaluated the current state of Karat Software promotion. I am proposing the project for marketing communication improvement (realisation improvement of telemarketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2007
Accessible from:: 4. 5. 2007
Identifier:
5985
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2007
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BLAŽKOVÁ, Eva. \textit{Projekt účinné formy marketingové komunikace v oblasti trhu informačních systémů}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2007. Available from: https://theses.cz/id/lnybq4/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
BLAŽKOVÁ, Eva. Projekt účinné formy marketingové komunikace v oblasti trhu informačních systémů. Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 04. 05. 2007
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 4. 5. 2007 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Marketingová komunikace vybraných neziskových organizací
Žaneta Vlasáková -
Marketingová komunikace Posthotelu v Achenkirchu
Vojtěch Goldmann -
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
Pavlína Šimková -
Marketingová komunikace vybraného podniku
Kateřina Hamplová -
Marketingová komunikace konference Barcamp
Marie Uhrová -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Jana Nejedlá -
Marketingová komunikace ve službách
Antonín Klenot