Podpora autoregulace emocí u dětí v mateřské škole – Jana Studená
Jana Studená
Bachelor's thesis
Podpora autoregulace emocí u dětí v mateřské škole
Support of self-regulation of emotions in children in kindergarten.
Anotácia:
Bakalářská práce pojednává o podpoře autoregulace emocí u dětí v mateřské škole. Teoretická část se zabývá charakteristikou emocí, nelibými emoci, regulací a autoregulací emocí, emočním vývojem dítěte předškolního věku, prosociálního chování a socializací v předškolním věku a možnostmi podpory regulace emocí. V praktické části jsou prezentovány výsledky kvalitativně orientovaného výzkumu s metodou …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with the support of self - regulation of emotions by children in kindergarten. The theoretical part deals with the characteristics of emotions, unpleasant emotions, regulation and self-regulation of emotions, emotional development of a preschool child, prosocial behavior and socialization in preschool age and the possibilities of supporting the regulation of emotions. The …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. et Mgr. Viktor Pacholík, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Studená, Jana. Podpora autoregulace emocí u dětí v mateřské škole. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / odbor:
Preschool Teacher Training / Preschool Teacher Training
Práce na příbuzné téma
-
Regulace emocí u dospívajících v institucionální péči
Markéta Vidová -
Autoregulace emocí u dětí a mládeže v diagnostických ústavech
Michaela Kvaková -
Autoregulace emocí u sociálně vyloučených žáků
Nikol Tomšejová -
Interpersonální regulace emocí dětí staršího školního věku
Hana Chrastecká -
Funkce relaxačních technik v socializaci emocí u dětí
Kristýna JINDŘICHOVÁ -
Význam emocí pro socializaci dítěte předškolního věku
Tamara ČERNOCHOVÁ