Sociální sítě v marketingu cestovního ruchu – Nina Pešlová
Nina Pešlová
Bakalářská práce
Sociální sítě v marketingu cestovního ruchu
Social networks in tourism marketing
Anotace:
Tato bakalářská práce zpracovává problematiku sociálních sítí v marketingu cestovního ruchu, přičemž jejím hlavním cílem je zhodnocení míry a způsobu ovlivnění chování návštěvníka destinace za použití sociálních sítí jako marketingového nástroje. Práce vychází z předpokladu, že sociální sítě jsou nedílnou součástí života každého člověka a jejich potenciál k ovlivnění uživatelů je obrovský. Dále poskytuje …víceAbstract:
The paper handles the issue of social networks in tourism marketing, while the main aim is to assess the degree and method of moderating the behavior of visitors to a certain destination while using social networks as a marketing tool. The thesis is based on the assumption that social networks are an integrial part of everybody´s life and their potential to influence the visitors is huge. It also provides …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2015
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB7063
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2015
- Vedoucí: prof. RNDr. Josef Zelenka, CSc.
- Oponent: Mgr. Michal Trousil, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Destinační management oblasti Český Krumlov Region
Michal Březina -
Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.
Lenka Jungová -
Sociální sítě a jejich význam pro cestovní ruch
Kristýna Kubešová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Projekt EDEN a jeho význam pro udržitelný cestovní ruch v České republice
Kateřina Kolářová -
Cestovní ruch ostrova Mauricius v odrazu sociálních sítí
Michaela HAŠKOVÁ -
Marketing na sociálních médiích se zaměřením na cestovní ruch
Eduard Hiller -
Vliv sociálních médií na cestovních ruch a jejich využití na overturismus
Nikola Turečková
Název
Vložil
Vloženo
Práva