Nina Pešlová
Bachelor's thesis
Sociální sítě v marketingu cestovního ruchu
Social networks in tourism marketing
Abstract:
Tato bakalářská práce zpracovává problematiku sociálních sítí v marketingu cestovního ruchu, přičemž jejím hlavním cílem je zhodnocení míry a způsobu ovlivnění chování návštěvníka destinace za použití sociálních sítí jako marketingového nástroje. Práce vychází z předpokladu, že sociální sítě jsou nedílnou součástí života každého člověka a jejich potenciál k ovlivnění uživatelů je obrovský. Dále poskytuje …moreAbstract:
The paper handles the issue of social networks in tourism marketing, while the main aim is to assess the degree and method of moderating the behavior of visitors to a certain destination while using social networks as a marketing tool. The thesis is based on the assumption that social networks are an integrial part of everybody´s life and their potential to influence the visitors is huge. It also provides …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2015
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB7063
Thesis defence
- Date of defence: 20. 5. 2015
- Supervisor: prof. RNDr. Josef Zelenka, CSc.
- Reader: Mgr. Michal Trousil, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PEŠLOVÁ, Nina. \textit{Sociální sítě v marketingu cestovního ruchu}. Online. Bachelor's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Informatics and Management. 2015. Available from: https://theses.cz/id/lo0qpn/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Theses on a related topic
-
Destinační management oblasti Český Krumlov Region
Michal Březina -
Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.
Lenka Jungová -
Sociální sítě a jejich význam pro cestovní ruch
Kristýna Kubešová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Projekt EDEN a jeho význam pro udržitelný cestovní ruch v České republice
Kateřina Kolářová -
Cestovní ruch ostrova Mauricius v odrazu sociálních sítí
Michaela HAŠKOVÁ -
Marketing na sociálních médiích se zaměřením na cestovní ruch
Eduard Hiller -
Vliv sociálních médií na cestovních ruch a jejich využití na overturismus
Nikola Turečková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights