Bc. Tereza Jíšová

Bachelor's thesis

Věrnostní program vybrané organizace

Loyalty Programme of a Company
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou věrnostních programů a jejich rolí v rámci integrované marketingové komunikace. Práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se zabývám vymezením hlavních teoretických východisek v rámci podpory prodeje, resp. věrnostních programů. Úvod do praktické části je věnován charakteristice společnosti Starbucks, jejímu věrnostnímu programu …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with the problem of loyalty programs and their role in integrated marketing communications. This thesis is divided into a theoretical and practical part. The theoretical part focuses on the definition of the main theoretical assumptions concerning the sales promotion and loyalty programs in particular. Introduction to the practical part is devoted to characteristics of the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2015
  • Supervisor: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní