Ing. Vladimíra Vaculíková

Bakalářská práce

Úloha marketingového auditu ve finanční instituci

The Role of Marketing Audit in a Financial Institution
Anotace:
Anotace Zlepšení postavení firmy na trhu je možné dosáhnout různými způsoby. Jako účinný způsob se jeví prověření vlastních nedostatků v oblasti marketingu a následné přehodnocení nastavených cílů ve firmě. Téma zvolené pro tuto bakalářskou práci je úloha marketingového auditu ve finanční instituci. Cílem práce je na základě litrární rešerše oborových teorií provedení marketingového auditu, který ověřuje …více
Abstract:
Abstract/Summary Improvement of the company position on the market can be reached by various ways. As an effective way proves verification of the company deficiency in the field of marketing and subsequently revaluation of targets set in the company. The topic of this bachelor thesis is the role of marketing audit in a financial institution. The aim is the execution of marketing audit on the basis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
  • Vedoucí: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Tibor Brečka, MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS