Úloha marketingového auditu ve finanční instituci – Ing. Vladimíra Vaculíková
Ing. Vladimíra Vaculíková
Bakalářská práce
Úloha marketingového auditu ve finanční instituci
The Role of Marketing Audit in a Financial Institution
Anotace:
Anotace Zlepšení postavení firmy na trhu je možné dosáhnout různými způsoby. Jako účinný způsob se jeví prověření vlastních nedostatků v oblasti marketingu a následné přehodnocení nastavených cílů ve firmě. Téma zvolené pro tuto bakalářskou práci je úloha marketingového auditu ve finanční instituci. Cílem práce je na základě litrární rešerše oborových teorií provedení marketingového auditu, který ověřuje …víceAbstract:
Abstract/Summary Improvement of the company position on the market can be reached by various ways. As an effective way proves verification of the company deficiency in the field of marketing and subsequently revaluation of targets set in the company. The topic of this bachelor thesis is the role of marketing audit in a financial institution. The aim is the execution of marketing audit on the basis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/aluhm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
- Vedoucí: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Tibor Brečka, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management
Práce na příbuzné téma
-
Projektové řešení - příprava a realizace Direct marketingové akce v konkrétní firmě
Tomáš Kejdana -
Projektové řešení - příprava a realizace DM akce
Karel Rohan -
Projektové řešení - příprava a realizace DM akce v konkrétní firmě
Andrea Světlíková -
Projektové řešení - příprava a realizace DM akce v konkrétní firmě
Filipp Kuprijanov -
Direct marketing jako nástroj one-to-one komunikace
Zdeněk Brokl -
An Analysis of the Modern Audit of Marketing Strategy Procedures of Coca-Cola and How it Affected the Internationally Renowned Company
Max Ralph Carle -
Marketingový audit vybraného podniku
Radek Taubmann -
Marketingový audit vybranej komerčnej banky
Veronika Michlíková