A Discourse Analysis of Companies' Self-presentation Strategies on the Web – Ondřej Mader
Ondřej Mader
Bakalářská práce
A Discourse Analysis of Companies' Self-presentation Strategies on the Web
A Discourse Analysis of Companies' Self-presentation Strategies on the Web
Abstract:
This bachelor thesis deals with discourse analysis of companies' self-presentation strategies on the websites. The aim of this thesis is to investigate diverse language means which are chosen to promote company. Theoretical part defines discourse and discourse analysis; furthermore, it aims to discover its purpose in advertisement. It also describes Internet as medium and its appropriateness for the …víceAbstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou diskursu sebeprezentace společností na webových stránkách. Cílem této práce je prozkoumat rozličné jazykové prostředky zvolené k propagaci společností. Teoretická část definuje diskurz a analýzu diskurzu, dále se zaměřuje na její využití v reklamě. Následně popisuje prostředí internetu a jeho vhodnost pro účel sebepropagace. Praktická část aplikuje analýzu diskurzu …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2014
Zveřejnit od: 2. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Mader, Ondřej. A Discourse Analysis of Companies' Self-presentation Strategies on the Web. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi