Metody práce s dětmi opouštějícími výchovný ústav. – Kateřina RYŠÁNKOVÁ
Kateřina RYŠÁNKOVÁ
Diplomová práce
Metody práce s dětmi opouštějícími výchovný ústav.
Methods of children leaving the educational institution.
Anotace:
V teoretické části diplomové práce jsme se zaměřili na vymezení základních pojmů související s ústavní a ochranou výchovou, osobnost klientů výchovného ústavu a jejich přípravu na samostatný život. Pomocí dotazníkového šetření společně s analýzou vnitřní dokumentace jednotlivých zařízení jsme komparovali cíle vyplívající ze zákona č. 109/2002 Sb. s cíli jednotlivých výchovných ústavů a hledali odpověď …víceAbstract:
In the theoretical part we focused on defining the basic concepts related to constitutional protection and education, personality, educational institution clients and prepare them for an independent life. Using the questionnaire, together with an analysis of internal documentation of individual devices, we compared the goals ensuing from the Act no. 109/2002 Coll. with the objectives of the various …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 10. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Arnošt Smolík, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RYŠÁNKOVÁ, Kateřina. Metody práce s dětmi opouštějícími výchovný ústav.. Ústí nad Labem, 2015. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Vychovatelství / Vychovatelství pro speciálně pedagogické instituce
Práce na příbuzné téma
-
Sociální práce v dětských domovech se zaměřením na přípravu dětí a mládeže na samostatný život.
Barbora KARAFIÁTOVÁ -
Sociální práce v dětských domovech se zaměřením na přípravu dítěte na samostatný život
Jan HANÁK -
Příležitosti k rozvíjení kompetence k řešení problémů ve výuce na 1. stupni (na příkladu přírodovědného učiva)
Tereza Češková -
Rozvoj pracovních kompetencí u dětí v institucionální výchově v kontextu přípravy na samostatný život
Věra Linhartová -
Příprava dětí z dětského domova na samostatný život po odchodu ze zařízení
Adéla Vohnická -
Příprava dětí z dětských domovů na samostatný vstup do života
Petra VLACHÁ -
Příprava na samostatný život v rámci dětského domova rodinného typu
Kateřina Maixnerová -
Účetní závěrka samostatného územního celku - příprava na přezkum hospodaření
Jana Kalvasová