Bc. Monika Urbanová

Bakalářská práce

Marketing kulturních a sociálních institucí

Marketing of Cultural and Social Institutions
Anotace:
Tato bakalářská práce si klade za cíl prozkoumat současnou marketingovou strategii kulturních institucí. V teoretické části této práce autorka provádí analýzu odborné literatury se zaměřením na art a sociální marketing. A na tuto část pak navazuje analytická část, která je již zaměřena na konkrétní příklad art marketingu, a to na příspěvkovou organizaci Zoologickou zahradu hl. m. Prahy (dále jen Zoo …více
Abstract:
This bachelor thesis aims to examine the current marketing strategy of cultural institutions. In the theoretical part of this work, the author analyzes the literature with a focus on art marketing and social marketing. And this part is followed by an analytical part, which is already focused on a specific example of art marketing, namely the contributory organization Prague Zoo. Based on the content …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 3. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2021
  • Vedoucí: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
  • Oponent: MSc Mirela Moldoveanu

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní