Kulturní a sociální marketingové prostředí Turecka – Bc. Filip Zálešák
Bc. Filip Zálešák
Master's thesis
Kulturní a sociální marketingové prostředí Turecka
Cultural and social marketing environment of Turkey
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá hodnocením kulturního a sociálního marketingového prostředí Turecka pro účely možného vstupu na tento zahraniční trh. V první kapitole jsou definovány základní pojmy mezinárodního marketingu, mezinárodního prostředí a mezinárodního výzkumu trhu. V druhé kapitole je představena země Turecko z ekonomického, technologického, politického a právního prostředí. Třetí kapitola …moreAbstract:
This thesis deals with the evaluation of the cultural and social marketing environment of Turkey for the purpose of possible entry into this foreign market. The first chapter defines the basic concepts of international marketing, international enviroment and international market research. In the second chapter is introduced country Turkey from economic, technological, political and legal environment …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2020
Identifier:
https://is.slu.cz/th/gwtii/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2020
- Supervisor: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZÁLEŠÁK, Filip. \textit{Kulturní a sociální marketingové prostředí Turecka}. Online. Master's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2020. Available from: https://theses.cz/id/lp84sb/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Posílení postavení konkrétní výzkumné společnosti na trhu
Kristina Hralová -
Analýza oligopolu na auditorském trhu v České republice
Michal Šindelář -
Mezinárodní srovnání spotřebitelského chování na trhu piva
Dominika Krischková -
Metody výzkumu trhu používané při inovaci nových produktů.
Kristina Hralová -
Nákupní chování spotřebitelů při online nákupu v kategorii potravin na českém trhu a jeho změna v souvislosti s nemocí covid-19
Veronika Vyoralová -
Marketingová strategie značky HUGO BOSS na českém trhu a návrhy na její vylepšení
Alena Nguyenová -
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Dušan Mladenović -
Global marketing and local culture
Adam Steger