Postupy keramické tvorby u dětí s poruchou autistického spektra – Bc. Ludmila Voženílková
Bc. Ludmila Voženílková
Master's thesis
Postupy keramické tvorby u dětí s poruchou autistického spektra
Ceramic art for children with autism spectrum disorder
Abstract:
Diplomová práce je zaměřená na problematiku procesu keramické tvorby u dětí s poruchou autistického spektra. V práci se zabývám technologií keramiky a uvádím ji jako komplexní přehled potřebný pro tvorbu v keramické dílně. Popisuji způsoby práce, uvádím jednotlivé kroky při poznávání keramiky a zprostředkovávám náměty na tvorbu.Abstract:
This diploma thesis is targeted on the area of ceramic creation process in combination with children with autism spectrum disorder (ASD). In my thesis you can find complex description of ceramics technology necessary for running a ceramics workshop. Thesis also contains ideas for projects you can do with children with ASD.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2016
Identifier:
https://is.muni.cz/th/auvpu/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2016
- Supervisor: doc. PaedDr. Hana Stehlíková Babyrádová, Ph.D.
- Reader: Ph.D. Hana Novotná, M.A.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Secondary Schools / Speciální pedagogika
Theses on a related topic
-
Raná diagnostika PAS a zařazení dětí s PAS do systému předškolního vzdělávání
Kateřina PEŠLOVÁ -
Evaluace motorických kompetencí testem MABC2 u dětí s PAS
Tereza Možná -
Možnosti dalšího umístění dítěte s PAS po odchodu z dětského domova v kontextu problematiky umisťování dětí s PAS do náhradní rodinné péče
Adéla NĚMEČKOVÁ -
Rozvoj komunikačních schopností u integrovaného žáka s PAS, ADHD a LMR na 1. stupni ZŠ
Michaela Hromková -
Rozvoj komunikace u dětí předškolního věku s PAS
Kateřina Dolejšová -
Komunikace u žáků s PAS se zaměřením na neverbální projev
Adéla Fusková -
Specifika volnočasových aktivit u dětí s PAS
Leona Sabolová -
Využití canisterapie u dětí s PAS z hlediska socializace
Anne-Marie Zondervanová