Postupy keramické tvorby u dětí s poruchou autistického spektra – Bc. Ludmila Voženílková
Bc. Ludmila Voženílková
Diplomová práce
Postupy keramické tvorby u dětí s poruchou autistického spektra
Ceramic art for children with autism spectrum disorder
Anotace:
Diplomová práce je zaměřená na problematiku procesu keramické tvorby u dětí s poruchou autistického spektra. V práci se zabývám technologií keramiky a uvádím ji jako komplexní přehled potřebný pro tvorbu v keramické dílně. Popisuji způsoby práce, uvádím jednotlivé kroky při poznávání keramiky a zprostředkovávám náměty na tvorbu.Abstract:
This diploma thesis is targeted on the area of ceramic creation process in combination with children with autism spectrum disorder (ASD). In my thesis you can find complex description of ceramics technology necessary for running a ceramics workshop. Thesis also contains ideas for projects you can do with children with ASD.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/auvpu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2016
- Vedoucí: doc. PaedDr. Hana Stehlíková Babyrádová, Ph.D.
- Oponent: Ph.D. Hana Novotná, M.A.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Výtvarná výchova
Práce na příbuzné téma
-
Raná diagnostika PAS a zařazení dětí s PAS do systému předškolního vzdělávání
Kateřina PEŠLOVÁ -
Evaluace motorických kompetencí testem MABC2 u dětí s PAS
Tereza Možná -
Možnosti dalšího umístění dítěte s PAS po odchodu z dětského domova v kontextu problematiky umisťování dětí s PAS do náhradní rodinné péče
Adéla NĚMEČKOVÁ -
Specifika volnočasových aktivit u dětí s PAS
Leona Sabolová -
Komunikace u žáků s PAS se zaměřením na neverbální projev
Adéla Fusková -
Využití canisterapie u dětí s PAS z hlediska socializace
Anne-Marie Zondervanová -
Analýza podpůrných opatření žáků s PASv inkluzivním vzdělávání na běžné základní škole
Monika Bartáková -
Rozvoj komunikačních schopností u integrovaného žáka s PAS, ADHD a LMR na 1. stupni ZŠ
Michaela Hromková