Projekt efektivního internetového marketingu pro firmu Impromat Klima spol. s r. o. se zaměřením na SEM a PPC reklamu – Bc. Petr STANĚK
Bc. Petr STANĚK
Master's thesis
Projekt efektivního internetového marketingu pro firmu Impromat Klima spol. s r. o. se zaměřením na SEM a PPC reklamu
Project of an effective internet marketing for the company Impromat Klima spol. s r. o. with SEM and PPC advertisement-focused
Abstract:
Obsahem této práce je projekt efektivního internetového marketingu, pro konkrétní tržní subjekt, se zaměřením na SEM a PPC reklamu. V první části jsou na základě dostupné literatury zhodnoceny pojmy týkající se problematiky marketingové komunikace na internetu a v e-prostředí všeobecně. Poté následuje charakteristika společnosti Impromat Klima spol. s r. o. Je provedena analýza její konkurence, SWOT …moreAbstract:
The thesis content is a project of an effective internet marketing for the specific market entity with SEM & PPC advertisement-focused . In the first part definitions appertaining to an issue of market communication through internet and e-environment generally are evaluated based on available literature. With that charakteristics of the company Impromat Klima spol. s r. o. follows. The analysis of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2010
Identifier:
15366
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2010
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
STANĚK, Petr. \textit{Projekt efektivního internetového marketingu pro firmu Impromat Klima spol. s r. o. se zaměřením na SEM a PPC reklamu}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2010. Available from: https://theses.cz/id/lpct6o/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
STANĚK, Petr. Projekt efektivního internetového marketingu pro firmu Impromat Klima spol. s r. o. se zaměřením na SEM a PPC reklamu. Zlín, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Optimalizace webové stránky firmy pro vyhledávače
Jakub Himlar -
Nástroj optimalizace pro vyhledávače SEO jako podpora konkurenceschopnosti pro malé a střední podniky
Jiří Kopecký -
Vytvoření microsite a jejich optimalizace pro vyhledávače
Jan Schamberger -
Optimalizace specializovaného internetového obchodu se sportovním vybavením pro vyhledávače
Kryštof Novák -
Optimalizace e-shopu zdravetricko.cz, jeho technického stavu a obsahu pro vyhledávače
Eva Předotová -
Zviditelnění a optimalizace webových stránek firmy pro vyhledávače
Lucie Murasová -
Sestavení metodiky optimalizace webových stránek pro vyhledávače
Eva Bartoňková -
Optimalizace webové stránky střední školy pro vyhledávače
Adéla Máchová