Marketingový výzkum pro poznání zákazníka firmy XY – Bc. Markéta Velecká
Bc. Markéta Velecká
Bachelor's thesis
Marketingový výzkum pro poznání zákazníka firmy XY
Marketing research for understanding a customer of company XY
Abstract:
Cílem bakalářské práce je na základě marketingového výzkumu zákazníků společnosti vyspecifikovat typického zákazníka, jeho potřeby a požadavky na produkt. Na základě získaných poznatků bude proveden návrh na změnu prodejní a marketingové strategie společnosti.Abstract:
The aimof this thesis is to profile a typical customer, his needs and requirements for a specific product based on customer research. The findings will serve as basic for proposing an amendment to the company`s sales and marketing strategy.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 4. 2014
Identifier:
https://is.sting.cz/th/h1i71/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2014
- Supervisor: Ing. Jiří Wagner
- Reader: Ing. Pavel Michek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Bachelor programme / field:
Economy and Management / Organization and Management of small and medium sized firms
Theses on a related topic
-
Dotazníkové šetření jako nedílná součást marketingového výzkumu
Eva Bobková -
Body image: Marketingovy vyznam vnimania zenskej postavy
Jana Nosková -
Marketingový mix 4C v podmínkách vybraného podniku
Vojtěch Esterka -
Marketingový mix vybrané společnosti
Jakub Havel -
Marketingový plán výroby čokoládových produktů na 3D tiskárně
Jan Brichta -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový mix České spořitelny
Denis Jasiok -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova