Bc. Markéta Velecká

Bachelor's thesis

Marketingový výzkum pro poznání zákazníka firmy XY

Marketing research for understanding a customer of company XY
Abstract:
Cílem bakalářské práce je na základě marketingového výzkumu zákazníků společnosti vyspecifikovat typického zákazníka, jeho potřeby a požadavky na produkt. Na základě získaných poznatků bude proveden návrh na změnu prodejní a marketingové strategie společnosti.
Abstract:
The aimof this thesis is to profile a typical customer, his needs and requirements for a specific product based on customer research. The findings will serve as basic for proposing an amendment to the company`s sales and marketing strategy.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 5. 2014
  • Supervisor: Ing. Jiří Wagner
  • Reader: Ing. Pavel Michek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting

Sting academy

Bachelor programme / field:
Economy and Management / Organization and Management of small and medium sized firms